lunes, 18 de agosto de 2008

Cicle de poesia agostenca (enviado por Es Pinzell)

UEP!!!

la poesia NO FA VACANCES
ni aquest estiu ni cap altre!!!!!!

per això vos convidam
a aquest cicle de poesia agostenca
amb

ENRIC CASASSES
JOSEP PEDRALS
JOAN ADROVER
ANTONI BAUÇÀ
PAU VADELL
BLANCALLUM VIDAL
GLÒRIA JULIÀ
JAUME C. PONS



dos dies seguits:



DIVENDRES 22 D'AGOST
A MANACOR
A LES 21:30
A
CA'S CORDÉ
(Carrer Miquel Cristet 13)

i

DISSABTE 23 D'AGOST
A PORTOCOLOM
A LES 21:30
A
SA COVA DETS ASES
(Plaça de l'Església)



vos adjuntam els pòsters respectius
perquè els disfruteu com a figa d'estiu
i amb el desig que pogueu-volgueu venir
així com perquè faceu un poquet de promoció:
"Mallorca és gran com Mallorca nou vegades"
per això sa cosa s'ha de propagar un poquet!!!

2 comentarios:

Cris dijo...

Hola,
No em vaig enterar d'aquest cicle de poesia, m'hagués agradat moltíssim escoltar recitar a l'Enric Cassasses. Us demano permís per a afegir un link al meu blog així no em perdré les vostres activitats.

Salutacions
Cristina

Ivis dijo...

Naturalment, no hi ha problema.
Salutacions

 
visitor stats Add to Technorati Favorites